@Tentangku@

Salam guyz....namaku amin...blogger-emoticon.blogspot.comTahun niy masuk 20 tahun..muda lagi kn?..hehe...korang leh pnggil aku amin...sbnrnya aku ade lagi 2 @ 3 nama gelaran yg lain...smuanya dari member2 aku...antaranya amin encem(syok sndiri niy..hehe), amin senpai, amon dan mcm2 lagi la...korang nk pnggil aku dgn name pe pn blh..hehe...anyway, aku buat blog niy sbb rasa da smpai masa aku bermain dgn dunia IT niy...aku asyik tngok jea mmber2 aku duk post dalam blog..rasa nk try la plak...sbnarnya da lama aku buat blog niy...tpi untuk kepentingan yang lain...masti ade orang pham kn..hehe..k guyz, kalo nk kwan dgn aku, mmg dialu-alukan..aku pn nk ade member rmai2....this is my first post..hope dapat sambutan...promote ke?..lebih kurang kn... (^_^) sila lawat blog niy slalu yea..=)blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

MR.Z said...

snggup kamu ngaku diri kamu amon?
bia btul..hahaha

Empires_Knight said...

hahaha..da smua duk pnggil aku mcm tu..hahahaha