sambung2..hehe...

salam smua..ades...lama x tulis kat blog..da la blog cikai, x de pe plak tu..hehe...segan2..blogger-emoticon.blogspot.com aku sbnarnya x bape sihat beberapa hari niy..bdan pnas dan suara plak jadi lain..mmg susah kalo bdan x chat..cpat2 aku pi jmpe doktor..Alhamdulillah aku just dmam biasa2...risau gak aku..al-maklum skrg niy tgh hngat dgn demam bab* tu kn...time jmpe doktor tu bajet2 leh la mc, rupenya idak..kalo dpt mc, leh aku lepak kat umah sambil layan RO..hehe...blogger-emoticon.blogspot.com bulan pose kali niy aku rasa agak rilek..x mcm yg lepas2...walaupn duit abis agak bnyak dgn beli mkanan, cmpur duit sewa rumah, bil2 dan yg sewaktu dgnnya, aku tetap enjoy...kalo duit x ckup, aku mintak dgn kakak aku..hehe..jadi bab makan aku mmg x kisah...dalam umah aku niy aku leh dikatakan seorang yg agak pelik..bukan pe, sbb bnyak makanan yg aku makan, dak2 umah aku x makan..sbb tu diorang pelik dgn aku..hehe..aku bantai jea, selagi bnde tu sedap di lidah aku dan hahal.. (^_^)
aku ade baca kat blog roomate aku..brbincang tntg baju raya x cilap aku..aku thun niy mcm besa..selagi baju yg lama leh pkai, aku akn gune yang tu jea..x perlu nk mmbazir beli yg baru..tpi ari tu kakak aku ade gak nk support baju selai dua..aku akan tngok dlu mcm ne..kalo angin berubah tibe2 nk bergaya baru, jawabnya aku rembat jea la kn..hehe...tpi kene ingat, jgn mmbazir yea..x baik... :)
aku rasa rindu cngat2 kat family aku..da lama x jumpe diorang..aku duk pn bukannya jauh sangat..penang jea..tpi da lama x balik..rindu kat abah, ma, kakak2 dan adik aku..x lupe juga pada kucing kesayanganku..hehe....aku slalu terbayang aku mmpunyai sebuah kereta..x perlu yg mhal2..myvi pn da ckup bagi aku...kompem 2 minggu skali aku akan balik jumpe diorang...aku jeles gak tngok mmber2 umah aku balik jmpe family diorang..aku kat cni yg jadi masalah utama ialah x de tiket nk balik..sni rmai orang klantan..tket mmg cepat abis...ari tu aku da plan nk balik..nk buke pose dgn family aku..tiket nk balik da ade, tpi tiket nk balik kat sni plak x de..ades...cdey2...mnggu niy lagi la...aku tnggal 3 orang kat umah...3 lagi balik..2 lagi tu slalu kuar...adakah aku akan ditinggal sorang2 kat umah?...huhuhu....blogger-emoticon.blogspot.com

stakat niy dulu yea karangan merapu aku..hehe...aku nk update blog niy tiap2 hari..aku sbnarnya x kisah ade orang nk bace x tak pe yg aku tulis..yg pnting aku puas hati....niy blog aku, pe yg aku nk tulis, pe yg aku nk merapu, ikut suka hati aku kn..hehe....ok..slamat berpuase yea..da lmbat ke aku nk ucap?...hehehe...jgan ponteng pose yea..bagi perokok, jgn wat mcm niy yea waktu pose..blogger-emoticon.blogspot.com hehe..salam sahabat...blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

MR.Z said...

"bdan pnas dan suara plak jadi lain"..blh ajk g karaoke nie..hahaha..gurau je rumate.. =)

Empires_Knight said...

hahaha...kalo kamu nk blanje, aku on jea..kui3... =)